dinsdag 12 april 2011

Volontair


Maarssense collega's op surveillance
De maandag is er voor mijn vrijwilligersbaantje bij de politie. Officieel is de benaming volontair, omdat de vrijwillige politie een bestaand instituut is, actief in de noodhulp en bij evenementen.
Zover ga ik niet, ik mag de afdeling communicatie van de regio politie Utrecht ondersteunen met diverse werkzaamheden. De voornaamste taak is het bijhouden van het fotoarchief voor de Korpskrant en het archiveren van de Korpskrant. Daarnaast wat klusjes die zo zijn blijven liggen of een berichtje op intranet te zetten.
Wist U dat er met een regelmaat zo’n 40 bladen verschijnen, afkomstig van de diverse regio polities, Justitie, OM en andere diensten die een link hebben naar de politie.
Natuurlijk is onze Korpskrant, in ieder geval bij mij, favoriet.
Aangezien ik nog steeds tot de rokers behoor, is het ook leuk om in de wandelgangen en op het rokersperron (oud)collega’s te ontmoeten en zo hier en daar een praatje te maken.
Met plezier stap ik op de maandag op de fiets richting Paardenveld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten