woensdag 9 januari 2013

VOPRU

Voorzitter Willem Welgraven
Vanmiddag was de Nieuwjaarsbijeenkomst van de VOPRU. 

De Vereniging van Oud Politiemensen Regio Utrecht en aangezien ik inmiddels ook tot de pre-pensioenklanten behoor maak ik ook deel uit van deze club.
Toch wel leuk om die oud collega’s zo af en toe terug te zien en wat verhalen op te halen uit het verleden, of over de huidige bezigheden van de oud collega’s.

Leo van de Kerkhof, gefelicititeerd door de voorzitter
De camera mee om er toch wat plaatjes van te maken. Met een aantal mailadressen naar huis om een gemaakte foto door te mailen.
Jan Berends en Leo van de Kerkhof
Naast enkele jonge pre-pensioencollega’s waren er ook nog enkele oud collega’s, die al jaren van hun pensioen genieten. 
Leo van de Kerkhof vierde zelfs vandaag zijn 88ste  verjaardag. In de jaren tachtig was Leo mijn chef bij de afdeling Verdovende Middelen.
De adjudant van Ettekhoven in gesprek met Miriam Barendse
Ook adjudant Van Ettekhoven was aanwezig. Zijn leeftijd is mij onbekend, maar hij zou best nog wel eens enkele jaren ouder kunnen zijn dan Leo. De adjudant was in de jaren zeventig mijn chef bij de surveillancedienst Paardenveld. In die tijd hadden we het nog niet over Jan, Piet of Klaas, maar werd de adjudant aangesproken met adjudant en zijn achternaam.
Peter Benders, Leidsche Rijn
Ook de nieuwe korpschef van Midden Nederland Miriam Barendse was aanwezig en knoopte een praatje aan met de aanwezigen. Het was een gezellig samen zijn. 

Rob Briegoos, mijn mentor in 1975
De jonkies, Tanno , Harry, Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten