zaterdag 4 februari 2017

De App-jes


“ Huib je weet niet wat je mist. Koop toch eens een Smartphone.
Ja, om mij te bereiken was nog de telefoon, een SMS-je of een mailberichtje nodig..
Met een beetje geluk zag ik af en toe een foto vanuit WhatsApp terug op Facebook.
De rest van de foto’s vloog over en weer via Whatsapp, maar bleven binnen het systeem.

koperwiek

mijn eerste Smartphone foto
Dus uiteindelijk mijn spaarcentjes bij elkaar geraapt en een Smartphone aangeschaft.
De eerste reactie die daarop volgde was
“Huib van nu af zal niets meer hetzelfde zijn.
Van de regen in de drup ?

koperwiek

Nina
Zaterdag een ochtendje ringen. Als van ouds de camera mee en natuurlijk de Smartphone.
De App-jes vliegen heen en weer en als test zet ik mijn eerste foto op de App.
Nina met een koperwiekje. Maar behalve de leden van de groep ziet niemand deze kleine koperwiek. Tenzij.. 


En daar houden we het bij. Gewoon een foto maken met de camera en daarna een blog berichtje met de foto’s.
Tijs
Tijs had de kleur kraaltjes meegebracht om tijdens een rustig moment wat kralen los te snijden. Zo maak je goedkope kleurringetjes voor de kleine vogeltjes.

Tim

Vooraf werd door Maurice berekend dat er hooguit een paar vogels gevangen zouden worden.
Maar hij zat er goed naast. Bijna 30 vogels. 10 soorten van Koperwiek tot Tjiftjaf.

Tjiftjaf

Boomkruiper

Maurice
Lekker weer, een zonnetje, sneeuwklokjes op de paden en de hazelaar die prachtig uit de knop valt. Een mooie ochtend. Was weer eens tijd om naar buiten te gaan.


boomkruiper


tjiftjaf

William

koperwiek

1 opmerking:

  1. Welkom in de wereld van de appjes ;-)
    De koperwiek staat er geweldig op, maar de boomkruiper en de tjiftjaf zijn ook gaaf hoor!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen