woensdag 9 november 2011

Blauw

Jacaranda boom
Vanmorgen, zoals gebruikelijk mijn ochtendwandelingetje gemaakt. De lucht was blauw en ook een aantal bomen in de straat hebben prachtige blauwe bloemen.
Little Wattlebird
Toevallig, of niet, een aantal vogels gespot in de blauwe bomen. Kennelijk vallen deze bloemetjes goed in de smaak bij de vogels.

Rainbow Lorikeet
Noisy Miner
Kennelijk was ik even de tijd vergeten, Hanny stond al buiten om mij te roepen voor het ontbijt.

Hanny
De rest van de dag gedeeltelijk besteed aan boodschappen doen. Morgenvroeg de auto pakken en met Hanny en Pieter op vakantie. De komende tijd waarschijnlijk geen of heel weinig internet, maar we nemen wel het computertje mee, dus de foto’s volgen later.
Vanavond met Pieter mee naar het  Metropolitan Male Choir of South Australia (MMC). Geen blauw, dat houden we voor het politiekoor, maar wel een echt mannenkoor. Repeteren voor het Kerstconcert begin december. Was een goede repetitie, volgens mij geen probleem om mee te zingen tijdens het concert op 3 december.

Bij thuiskomst stonden de dames op de tafel, omdat er een muisje in de kamer rond liep. Als redders in nood hebben Pieter en ik de muis gevangen en buiten zijn vrijheid teruggegeven. Overigens geen foto gemaakt, wordt door mijn familie niet op prijs gesteld. Die willen liever familie foto's zien, niet waar Elly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten