zondag 8 december 2013

Honderdvijfenzestig jaar

het oude station in Houten
Gisteren vierde kleinzoon Dennis zijn tweede verjaardag, maar…..

Hanny, Harry, JOKE, Elly, Jenny
Vijf december 2013 vierde mijn oudste zus Joke haar vijfentachtigste verjaardag met haar kinderen in Adelaide, Australië. ( Stiekem een foto van Facebook geplukt. )
Anneke (met een klein traantje na een fijn verhaal van jet)
Vandaag vierde mijn zus Anneke in Houten haar tachtigste verjaardag, dus bij elkaar honderdvijfenzestig jaar.
ontvangst met koffie
Anneke vierde het met de broers, zussen, kinderen en kleinkinderen in het oude stationnetje van Houten met een gezellig samen zijn en een uitgebreide lunch.
(Las in de mail van Lida dat het stationnetje vroeger ook nog dienst heeft gedaan als school en dat enkele van mijn broers en zussen hier tijdens de lessen vermoedelijk nog wat wijzer geworden zijn.)

Anneke met Anneke ( kleindochter)
Geweldig zo veel liefde er over en weer gaat tussen oma, de kinderen en kleinkinderen. Iets om erg trots op te zijn. Of zoals Jet haar dochter het zei ; ik lijk op je, maar ik wil ook op je lijken.

 
moeder en dochter
De meiden Jip en Guus kregen de oudjes nog aan het sporten. Volgens de meiden doet oma iedere ochtend mee met de gymlessen op de TV.
een kalender van- en met foto's van de kleinkinderen
Verder spreken de foto’s voor zich.

oma tussen Jip en Guus

Ja,ja zelfs Leen, Johan en Dick moesten er aan geloven

klein kunstje voor oma



de quiz van Mees, Eef, Coosje en An

Geen opmerkingen:

Een reactie posten