zaterdag 13 augustus 2011

De dag van de linkshandige

Opstelling linkshandige
Vandaag 13 augustus is het de dag van de linkshandigen. Het is dus mijn dag !! En uit de reacties op Facebook begrijp ik dat meerdere familieleden ook linkshandig zijn.
Gelukkig was op de lagere school de tijd voorbij dat iedereen rechtshandig moest schrijven. Dus vanaf het eerste moment dat ik een potlood en een kroontjespen hanteerde schreef en tekende ik links. Problemen met linkshandigheid heb ik nooit ondervonden, alleen bij het Veldhoenconcept (niemand een eigen werkplek) ligt altijd de muis aan de verkeerde kant van het toetsenbord. Het aardige is daarom ook wel, dat ik kan zien of er iemand achter mijn computer heeft gezeten. Hebben ze de muis weer rechts laten liggen.
Overigens het is beter om linkshandig te zijn, dan twee linkerhanden te hebben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten