maandag 11 juli 2011

100


Vandaag voor de 100ste keer dat ik een bericht op mijn Blog zet.
Tijd voor een terugblik, en als oud analist, vind ik cijfers en statistieken nog steeds leuk.
Gisteren, zoals wij het noemen, de cijfers getrokken.
In totaal stond de teller op 3007 bezoekjes aan de Blog. Als het goed is heb ik mijzelf uitgesloten, maar goed, ik vertrouw het toch niet helemaal, dus laten we er 507 vanaf trekken.
Voorbeeld statistiek vanuit Blogger
Dit houdt in dat er gemiddeld 25 keer per dag op de Blog gekeken wordt.
Je doet het natuurlijk, omdat je het zelf leuk vindt om te doen, maar het is toch wel fijn als anderen naar kijken en ze de berichten kunnen waarderen.

Van de 99 onderwerpen springen er enkele uit:
Herdenkingsbijeenkomst 4 mei 2011        180
VOPRU 10 jaar                                               121
De vrouwenjager                                           111
Paul Werensteijn wint 173.000,- euro      100
Het Lint – Maximapark                                 75


De meeste bezoekers van de Blog kwamen uit Nederland, maar ook van over de grens werd er meegekeken, zoals uit de Verenigde Staten, Canada, Australiƫ, Frankrijk, Belgiƫ, Engeland, Rusland en Singapore.
Zoekwoorden welke leiden naar de Blog waren onder andere : Paul Werensteijn, de vrouwenjager, marcel tiehuis, plattegrond maximapark, vopru en een zondagavondzangdienst.
Op 1 april ben ik, naar aanleiding van de cursus 23 politiedingen, gestart met de Blog. Dagelijks heb ik er tot nu toe een bericht opgezet. Zelf ben ik wel benieuwd of het me lukt dit tempo vol te houden. Maar het moet wel leuk blijven, zowel qua werkzaamheden, als voor wat betreft de inhoud.
En die cursus ? Wordt tijd om die weer op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten