zondag 3 februari 2013

Hij is terug, nu nog de verbinding.



19 januari verloor ik mijn diensttelefoon bij de werkzaamheden in de natuur van Haarzuilens, vermoedelijk onder de sneeuw verdwenen.
Na diverse, vruchteloze pogingen om de telefoon terug te vinden, vandaag nog maar eens een poging gewaagd. Inmiddels een periode van sneeuw, regen en vorst verder.


Dit keer succes en vond ik mijn oude Nokia in zijn hoesje terug in het gras bij een boom. Thuis het geheel uit elkaar gehaald en gedroogd.
En ....... het werkt, alle nummers zitten er nog in, alleen nu nog even het nummer weer op vrij laten zetten.
Misschien dat dit sneller gaat dan de aanvraag voor een nieuwe telefoon, waar ik al langere dan een halve maand mee bezig ben om dat georganiseerd te krijgen. Een spel van mail op mail, van het bekende kastje en de muur, en van formulier naar formulier.

2 opmerkingen:

  1. Als ik nou weer een hybride kuif-ringsnaveleend zie kan ik je in ieder gaval weer bellen!!!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig Huib, nu hoef je al die 'harde soorten' tenminste niet meer te missen ;-). Wel stoer dat het ding het na deze weersomstandigheden nog doet, maar goed dát is dan misschien toch nog het voordeel van de 'good old' Nokia.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen