woensdag 24 april 2019

99 jaar

Marjan Fey

Het Utrechts Politie Mannenkoor Excelsior is een graag geziene gast in Huize Tuindorp Oost in Utrecht.
Afgelopen jaren hebben we dan ook diverse concerten gegeven en ook woensdagmiddag 24 april 2019 waren we weer te horen in Tuindorp.

Bert praat de muziek aan elkaar
Een gezellige zaal, met ook hier veel oudere bewoners. Ik kan ook zeggen bewoonsters. Tussen alle vrouwen telde ik slechts twee mannen.



Een bewoonster sprak mij na het concert aan. Ze had genoten van ons optreden en was blij dat ze er nog bij kon zijn. Maar, zo vervolgde ze, ik ben al negenennegentig jaar. Ik denk niet dat ik er een volgend keer nog bij zal zijn.
Fijn dat ze toch genoten heeft van ons concert. 
Excelsior had ook een leuk programma en met begeleiding van Marjan is het natuurlijk een feestje om te zingen, maar ook om naar te luisteren.
Ook voor Adriaan was het extra feest, hij vierde zijn verjaardag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten