zondag 12 juli 2015

Georg Preidler

Georg Preidler
Inmiddels is de Tour de France een week onderweg. Van nabij hebben we de start van de Tour gevolgd. Vier ploegen hadden hun intrek genomen in het President hotel in Maarssenbroek. Ofwel bij ons om de hoek.
Zoveel van die renners om de hoek vragen natuurlijk om aandacht. Dus regelmatig even kijken en een praatje maken met de mecaniciens. Ondertussen ook maar wat foto’s maken.
Behalve de naam en het gezicht van Robert Gesink en Tom Dumoulin houdt mijn kennis op. Dus als er vervolgens een fotosessie gehouden wordt met een renner uit de ploeg van Giant, nemen we deze gelegenheid ook maar mee.

Georg Preidler

Georg Preidler

Georg Preidler

Georg Preidler

Georg Preidler

Georg Preidler

Dus als een prof, ga ik naast de fotograaf staan en schiet mijn plaatjes.
Maar ja, wie zet ik nu op de foto ? Even vragen aan de begeleider.
Het blijkt Georg Preidler, kampioen van Oostenrijk te zijn.
Nu, deze renner gaan we volgen, evenals Gesink en Dumoulin.

Tom Dumoulin

Tom Dumoulin

Tom Dumoulin moet helaas de Tour de France al na enkele dagen verlaten.
Bij een grote valpartij ging zijn arm uit de kom en brak hij een botje in zijn arm.

Robert Gesink
Robert Gesink doet het goed en sta net buiten de top tien.

Mijn nieuwe held, Goerg Spreidler, zit nog in de koers en staat op plaats 83 in het algemeen klassement. Ach en mocht hij nog eens de Tour de France winnen, dan heb ik alvast een serie foto’s van hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten