zaterdag 25 juli 2015

Keukenprinses

Celina
De dametjes van Matthijs en Marjolein komen slapen. Nee, niet drie maar twee. Nummer drie kwam alleen mee om te eten en om een paar uurtjes te spelen. Kon mama sporten en papa klussen.
Op het menu staan pannenkoeken. “Opa mag ik helpen”. Natuurlijk mag Celina helpen en eigenlijk ben ik ook wel een beetje trots om iedere keer weer een stapje in de ontwikkeling mee te maken. Samen pannenkoekenbakken met je oudste kleindochter is een feestje.

allebei een pannetje

een stapje richting volwassenheid
Dus aan de slag in de keuken, allebei een pannetje en bakken maar. Pannenkoeken met spek, naturel of met ham.
Na het eten nog lekker naar buiten. Eerst ons eigen speeltuintje, waar nummer drie, Eleana dezelfde kunstjes begint uit te halen als eerder door Celina en Dylana. Maar ja, als derde op de rij heb je natuurlijk prachtige voorbeelden en die volg je op. Dus gewoon in volle vaart van de glijbaan. Hoe maakt niet uit. Alleen oma moet maar zien hoe ze Eleana heel houdt.

Dylana, Celina, Eleana

het goede voorbeeld


zoef
Door naar het park, rennen , schommelen en klimmen. En ook hier geldt, wat mijn grote zussen doen, kan ik ook. Eleana ging thuis slapen en Dylana en Celina bleven slapen. Nu ja slapen? Volgens mij werd het wel laat. Maar het is vakantie en er werd goed uitgeslapen.

naar het park

lekker rennen

schommelen


kan ik ook, wil ik ook

Dylana

Celina
Eleana
nog een spelletje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen