zondag 31 augustus 2014

Opa, oma, ik heb mijn zwemdiploma

Jippie 
Na afloop van het zwemexamen werd er een liedje gezongen met onder andere de tekst : “ opa, oma ik heb mijn zwemdiploma, papa mama … ???…. , broertje, zusje krijg ik nu een kusje


Het was mooi op tijd zaterdagmorgen, negen uur, afzwemmen in Maarssenbroek. Dylana mocht nu echt afzwemmen. Eigenlijk stond het al voor, voor de vakantie gepland, maar Dylana had een beetje moeite met onder water zwemmen.

Klaar voor  de eerste sprong
In de vakantie heeft ze zelf hard getraind. Zelfs in de Haarrijnse plas dook ze zo het water in.
Na DE proefles was het dus zaterdag zover.

Dylana klaar voor onder water
Spanning op de tribune
Helemaal goed, door het gat.
Een heel vol programma , met kleren aan zwemmen, onder water door het gat, rug zwemmen, drijven, watertrappelen en natuurlijk gewoon zwemmen.

Dylana

Eleana, nog een paar jaartjes wachten

Ze  gaat goed

Daar zwemt mijn zus


Grote zus, Celina
Trots werd na afloop het diploma geshowd.

HET diploma

de zusjes

Opa De Graaf ook op zwemles ??


Komende vrijdag begint Julia aan haar eerste zwemles, daarna nog Dennis en tot slot Eleana, maar dan zijn we al weer een paar jaartjes verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen