dinsdag 21 februari 2012

Oma, oma, oma.

Met oma filmpje kijken
De meiden van Matthijs en Marjolein kwamen een nachtje slapen. Het is per slot van rekening vakantietijd.
Schilderen

De meiden, Celina en Dylana hielden ons bezig en wij hen, maar het meest klonk er “oma”. Oma ik kan niet slapen, oma ik ben wakker, oma ik heb dorst, oma kom je spelen, oma ik heb honger (in chips), oma ik ben klaar.

Rennen in het park
Eendjes voeren
Maar goed ze hebben zich prima vermaakt. Lekker in bad, een filmpje kijken, tekenen, schilderen, buiten spelen, eendjes voeren, winkelen en zelfs een ijsje toe van opa Wim, die we toevallig tegenkwamen in het winkelcentrum. Tot slot patatjes eten en weer moe naar huis. En wij ? Ook moe.

Schommelen tot aan de grens
Dylana
Celina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen